Napsali jste nám o své dovolené

Rok 2018

Černá Hora, Ada Bojana, srpen 2018

Dobrý den pane Korecký,
Děkuji vám o váš zájem o názor na rekreaci Černá Hora, Ada Bojana, srpen 2018

Byli jsme tam letos již potřetí a vždy autem. Kdo chce poznat tuto část Evropy na vlastní oči, vřele doporučuji. Také výlety v Černé Hoře jsou pohodlnější, výjezd na Lovčen je nezapomenutelný, také výjezd Kotor - Cetinje je adrenalinový zážitek.

Ubytování není komfortní, stále jsou pérové matrace, ale dá se to přežít. Výborná je klimatizace, která nám letos konečně bezproblémově fungovala, takže se v noci dobře spalo.

Jídlo je skutečně dobré, ráno a večer bufet, v poledne výběr ze 2 jídel, pití na oběd a večeři buď pivo nebo víno, nealkoholické nápoje bez omezení, což je v tom horku fajn. Kdo je chlebový, jako třeba já, tak má smůlu, jsou jen rohlíky.

Moře je čisté, voda nádherná, teplá, krásně se plave, na pláži tmavě šedý písek. Jinak se dá po pláži udělat krásná procházka k ústí řeky Bojany do moře.

Nakonec doporučuji 2 věci: baterku( občas vypadne proud) a repelent (letos komáři nezlobili)

Jsem velice spokojen s prací cestovní agentury Dovln, vřele doporučuji, neměnil bych Miloslav V.

Kréta, Aparthotel Corali Beach, srpen 2018

Dobrý den pane Korecký,
dovolená se nám velmi líbila, byli jsme velmi spkojení a nechtělo se nám domů. S pozdravem Jaroslava N.

Albánie, Hotel Perandor, červenec 2018

Dobrý den, děkuji za zájem o náš názor.

Do Albánie jsem odjížděl "připraven" na horší nebo jiné podmínky než jsme zvyklí a tak díky tomu jsem byl pak nakonec příjemně překvapen, že pobyt byl ve většině ohledů lepší než co jsem od něj očekával a na co se připravil.

Hotel Perandor je nově rekonstuován a dostavován, vkusně a prakticky zařízen. Ohledně hotelu není co vytknout. Stravováni v hotelu bylo poměrně jednotvárné, za celý týden u moře byly jen jednou ryby a jednou slávka ústřičná, postrádal jsem i více krajových jídem alespoň na ochutnání a poznání stravovací odlišnosti. Jídla byl dostatek a dobře připravené, takže vytknou můžeme jen tu skladbu ...

Pláž u hotelu je pravidelně uklízená, naprosto běžný standard typ "RIVIERA", ale voda je hodně zakalená jemným pískem a asi i řasou a často při plavání narazíte na plovoucí odpadky. Neveřejné pláže jsou zajímavé, z dálky nádherné, ale téměř nepoužitelné a to z důvodů vyplavených odpadků mořem.

Noční město žije dlouho do noci, či spíše do rána a na hlavní třídě se dá říci, že co dům to bar! Každých 50m potkáte "někoho" (vexláka), který vám ochotně vymění vaše eura za jejich měnu a i zpět, bez jakékoliv přirážky za směnu a nikdo z turistů nenarail na nikoho, kdo by je chtěl při výměně ošidit. V letištní budově vám směnárník vymění jen 50 EUR a za horší kurz. Nenáročnému turistovi asi tato částka i bude stačit, protože ve většině obchůdků a taxiku zaplatíte i EURem.

Dejegátka nás kontaktovala na privátní taxi, takže jsme si za cca 60 EUR (za 4 lidi) udělali výlet cca 80 km na největší Albánský mys Rodonit, kde jsme si udělali track cca 13 km a pán na nás víc jak 4 hodiny čekal .... Na vesnici vám všichni domorodci ochotně poradí kudy kam .... Nejvíce turistů jsou asi Poláci, jedny jsme potkali i na Rodonitu a ti přijeli až z Polska stopem (asi študáci) .....

Největším zážitkem byl asi výlet na Ohrid do Makedonie. Všem doporučuji. Ohrid mě také příjemě překvapil a zvažujeme, že by jsme tam mohli strávit i některou příští dovolenou! Lubomír P.

Chorvatsko, Hedera, Mimosa, Narcis, červenec 2018

Dobrý den.

Dovolená byla moc pěkná. Dokonce vyšlo i počasí.
Hotel byl perfektní s vynikajícím jídlem.

Zajištění dovolené bylo jako vždy z Vaši kanceláře naprosto snadné a rychlé. Dovln můžeme všem jenom doporučit. Určitě nikdo nešlápne vedle.
Již se těšíme na dovolenou v roce 2019. Hana K.

Tunisko, hotel Topkaki Beach 26.6. - 3.7.2018

Dobrý den, pane Korecký.
Jako i roky předešlé, byla spolupráce s Vaší cestovní kanceláří naprosto bezchybná.
Vše, od výběru zájezdu, až po informace k odletu bylo z Vaší strany perfektní. Jen odlet z Brna se nám o nějakou tu hodinku zpozdil, ale to se stává. Přílet do Tuniska a cesta na hotel, proběhly v pořádku.

Ubytování se nám ale moc nelíbilo (to asi odpovídalo těm třem Tuniským hvězdičkám), tak jsme si připlatily za lepší pokoj. Ale to je naše věc. Jinak celý pobyt v hotelu Topkapi Beach byl opravdu odpočinkový. Velký bazén přímo před nosem, a moře pár kroků.:-) Jídlo by dobré a bylo z čeho vybírat.

Hotel Topkapi Beach

Jen co nám trošku vadilo, že nápoje v All inclusive byly jak se říká do vyprodání zásob. Takže když večer došlo víno, tak jsme všichni ubytovaní čekali do druhého dne. Rovněž dva malé plechy, pro celý hotel, na kterých byla na malé kostečky nakrájená pizza, tak to také neodpovídalo All inclusive. Myslíme, že toto by mohl hotel zlepšit anebo nenabízet All inclusive.

Přes den probíhaly různé programy, připravené zaměstnanci hotelu. Jako například cvičení na pláži anebo večerní divadlo. Také jsme absolvovaly jsme během pobytu dva výlety, které se nám rovněž moc líbily. Navštívily jsme koloseum v El-Džemu, a také cestu vláčkem do Muzea mozaiky. Celá dovolená byla pro nás starší dámy velice pěkná, a cestovní kancelář Dovln také všem vřele doporučujeme.:-)

Zasíláme pro inspiraci pár fotografií z hotelu a z výletů. Přejeme Vám s kolegyní mnoho spokojených zákazníků.:-D
Jaroslava F. a Danuše K.

Řecko, Lesbos - Alma hotel, 26.6.-3.7.2018

Ubytování skvělý, velké a hlavně čisté pokoje.
Jídlo i při menším bufetu (výběr z cca 2-3 hlavních jídel + příloh) super. Pláž no tak tady asi neslabší článek, ale 3 hvězdy bych dal za její prázdnotu a klid, plavat se prakticky nedalo, tam kde voda sahala cca po prsa začínaly husté chaluhy , cca o 800 m dál je pláž větší, ale i lidnatější, jinak lehátka ani slunečníky jsme u malé pláže u nás neplatili.
Okolí super, město Petra cca 800 m s hradem, obchůdky apod.
Delegátka super.

Hotel Alma - Lesbos

Hotel celkově ovlivnilo to, že na odhadem 120 pokojů tu bylo cca 10-12 lidí, včetně nás, takže naprostý klid a vše fungovalo na jedničku.
Obsazenost byla údajně ovlivněna uprchlickou krizí 2015, kdy poté byl Lesbos uzavřen pro turisty, letos opět otevřen, nicméně lidi se prý bojí. Dle nás zbytečně, měli jsme auto, najeli cca 700 km po celém ostrově, 2x jeli těsně kolem uprchlického tábora, bez nejmenších problémů.
Ještě pár fotek, Michal

Španělsko, Mar Menor - hotel Poseidon (ex Mangalan), červen 2018

Dobrý den pane Korecký!

Jak jsem slíbil tak Vám něco na pozadí hudby Led Zeppelin napíšu o dovolené ve Španělsku.

Lety byly přesně podle plánu jak v Brně tak na San Javier. Mysleli jsme si že poletíme modrým Fischerem, ale bylo to letadlo společnosti Travel servis, která má údajně monopol na lety do Španělska a proto letenka 8 tisíc. Na hotel Poseidon jsme dojeli kolem 20,oo hod a recepčnímu jsem nerozuměl ani slovo, protože anglicky neumím a oni Španělé mluví když řeknu strašně rychle tak to je slabý slovo a o němčině i když to u mě žádná sláva není zase oni nechcou ani slyšet. Doufám že jsem to s tím dlouhým souvětím nepřehnal?!

Delegát s náma na ten hotel nejel setkali jsme se až ve středu. Jako ve většině případů delegát měl především zájem prodat nějakej výlet. Když jsme ho požádali aby nám vyřídil, nezlobte se že to tak řeknu ale většinou nazývám věci pravými jmény, štětku na hajzl a odblokovali nám trezor, tak jsme se toho do konce pobytu nedočkali. Nevím jak to ti Španělé dělají, buď mají úplně jiný zažívání než my, nebo jim neustále za zadkem stojí uklízečka. Nic ve zlým nějak jsme to zvládali.

Ale nechcu pořád jenom kritizovat i když se k některým negativám ještě dostanu. Celkově jsme s manželkou byli opravdu velice spokojeni. Jídlo co se týče výběru a kvality opravdu výborný. Nevážil jsem se radši, ale okolo dvou kil jsem určitě přibral. A co mě nejvíc překvapilo, tak to bylo pivo Amstel který se tam podávalo při jídle a točilo na baru. Kromě českýho piva jsem nikde ve světě, kde jsme zatím byli, lepší nepil. Škoda jenom, že se nepodávalo už od snídaně,...ha ha. Moment skočím si do sklepa pro "kozlíka".

Pohled na Mar Menor z hotelu Poseidon

Byli jsme na výletě lodičkou na tříhodinové plavbě od přístaviště Area Sunset Mar Menor přes průplav a přístav do Středozemního moře a to bylo krásný dopoledne s koupáním. Celá tato 18 -ti kilometrová nudla je fakt moc pěkná. Je to úžasný, jak na tak malým a úzkým pruhu pevniny dokázali postavit čtyřproudovou silnici i s cyklostezkou, tolik hotelů a bytů k pronájmu, všude krásný vydlážděný chodníky a čisto. Jedno moře absolutně klidné bez vln a mělké minimálně 400 m od břehu, ale dál už jsem nešel. A to je s podivem, že když jsem se ponořil do vody a lezl po čtyřech po odchodu jsem na půl cesty od hotelu zjistil, že nemám kartu od pokoje. No jasně vyplavala mě z plavek. Tak jsme šli zpátky do vody a představte si ona tam ležela na dně a svítila do dalekého okolí. Takže štěstí, ale to sem si od mý půlky teda vyslechl, jé,jé.

Na druhý straně Středozemní moře naprosto opačného ražení, neustálý příval až metrových vln, který Vás v nestřeženém okamžiku povalí na dno. Paráda to jsme si užili. Plavat se dá až dál, kde vlny nejsou.

Ještě se vrátím k hotelu. Každej den úklid, výměna ručníků (podle nás zbytečně často, jednou za tři, čtyři dny by stačilo, ale to je věc názoru. Měli jsme program All inclusive, takže nápoje na baru a v restauraci podle informačního letáku, který nám předal delegát na letišti při příletu. Co Vám mám vykládat prostě paráda pro nás "konzumenty". Nebudu vyjmenovávat celej sortiment, byla to bomba a s kolegama z Mělníka a Ostravy a jejich manželkama jsme po většině požívali whisku Ballantines a likér Baileys. Chlapi samozřejmě s pivem. Nevím jestli je to náhoda, ale právě u těchto dvou druhů vznikl už od čtvrtka od oběda problém. Ono to vypadá že jsme nějací alkoholici, ale my jsme si dali za celej den tak dva tři panáčky a najednou nám naznačili číšníci v baru, že tyto lihoviny nejsou obsahem programu inclusive. Tomu jsme se samozřejmě divili, ale nechtěli jsme dělat problémy a nechali jsme to být. Je to ale smutný že něco takovýho je možný. Nevím co si o tom mám myslet. Něco mezi hotelem a cestovkou nefunguje co myslíte? Myslím že to zjistili hodně rychle na hotelu, že se jim to asi nevyplatí, když podle nápojového lístku stojí "balantinka" 8 euro, že?

Mám dojem že už to stačilo pane Korecký, znovu opakuju celkově to byla velice pěkná a příjemná dovolená, užili jsme si to dostatečně a taky nakoupili na místních nedělních trzích, na pláži nás nikdo neotravoval s ručníkama, drakama a různýma cetkama, lidí opravdu poskrovnu a vidíme pořád ten červen jako nejlepší termín pro releaxaci. Doufám že Vám můj výlev pocitů k něčemu bude a když ne tak nevadí. Ještě zkusím přidat nějakou fotku a přeju hezký víkend. Mirek T.

Turecko - Kleopatra Euro, červen 2018

Dobrý den,

dovolená se nám moc líbila, v hotelu jsme byli spokojení a Turecko se nám moc líbilo. A příště pojedeme určitě na delší dobu. V.T.

Černá Hora - Hotel Korali, červen 2018

Pane Korecký, nejprve vřelý pozdrav a lakonické hodnocení SPOKOJENOST. Byli jsme spokojeni se zajištěním našeho pobytu v Sutomore. Trochu jsme měli problém s příjezdem domů, to víte vesničan ve městě. Na letiště nás odvezl syn a zpět jsme se dopravovali sami. Letiště v Praze veliké a i když jsme měli od syna dobře zpracovaný itinerář zpoždění a jiné zádrhele se musí vždycky řešit na místě. Zvládli jsme. Avšak doprava do Pardubic by byla pro nás daleko snažší, to jenom jako námět.

Pobyt na místě znovu vyjádřím výše uvedeným SPOKOJENOST s povzdechem jedné paní" mám pocit, že nás trochu šidí". Inklusiv bylo spíše lajt podle předešlých zkušeností. Nejsme však nároční a hlad jsme nikdy neměli a jídlo bylo dobré a vybrat se vždy dalo. Možná, že nápoje mohly být podávány trochu dříve.

Černá hora - Sutomore

Objevili jsme krásné místo hodně chodíme a vyleháváni na pláži jsem jsem ukončil konstatováním, že se půjdu zeptat správce jestli nepotřebuje posekat trávník.

Nádherné výlety po okolí i fakultativní zájezdy, byli jme v Boce Kotorské - paráda a paní Věra průvodkyně byla vynikající. No a potom jsme byli v Albánii nádherný a inspirující výlet do vězení národa orlů. Inspirující v tom, že bychom se tam chtěli podívat příští rok. Ale chceš-li pobavit Boha svěř se mu se svými plány, tedy pokud On dovolí. Rok je dlouhá doba, obzvláště ve věku 69 let. Ale k věku děvčat které tam byly s námi, 80 jsem ještě mlaďoch. Byli tam povětšinou i krásní a příjemní lidé, tak že ještě jednou SPOKOJENOST. Zde je pár fotek.
Láďa L. + M.

SAE - DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island, duben 2018

Pane Korecký, dobrý den. Moc, moc Vám děkuji za vybavení dovolené jako z pohádky 1000 a jedna noc. Moc se nám líbili, pokoj, služby , voda, slnko jako na objednávku. Moc děkujeme a v přístím roce rádi bychom si ji zopakovali.